SIILINJÄRVI KAUSI 24-25

21.4.2024

ILMOITTAUDU NYT!!

Siilinjärvellä aloittaa junioreiden (6-12-vuotiaiden) karateryhmä elokuussa -24.

Harjoitukset ovat maanantaisin klo 16.30-17.30 Mantulla.

Ensimmäiset harjoitukset ovat 12.8.2024. Tällöin pidetään info tilaisuus huoltajilla ja harrastajille klo 16.00 alkaen. Tervetuloa!

Ryhmän koko on 25, ja ryhmä täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Jos haluat paikan ryhmässä varmasti se tapahtuu maksamalla kauden 24-25 harrastajamaksu seuran tilille FI3953420120060716, viitekenttään harrastajan nimi/nimet ja Siilinjärvi, saaja on Pohjois-Savon karate ry.

ILMOITTAUDU NYT MAKSAMALLA KAUDEN 24-25 HARRASTAJAMAKSU!

Ilmoittautuminen päättyy kun ryhmä on täynnä. Tieto päivittyy automaattisesti.

STATUS: Tilaa on.

Harjoituksiin sopii sisäliikunta-asu ja juomapullo, liikkuminen tapahtuu paljain jaloin.

Etusivulta löytyy myös PDF-muodossa oleva tietoiskupaketti, joka sisältää tietoa seurasta ja lajista, sekä yhteystietolomakkeen, halutessassi voit tulostaa sen ja tutustua jo etukäteen toimintaan. Yhteistietolomakkeen voit tuoda täytettynä harjoituksiin. Tietoiskupaketti jaetaan kaikille niille harjoitukissa, jotka eivät ole tulostaneet sitä.

Jossain vaiheessa harrastaja voi hankkia karatepuvun. Etusivulta löytyy Budopunkt yrityksen logo. Sitä klikkaamalla pääsee yrityksen sivuille, josta puvuja voi tilata, junioreiden pukujen hinnat ovat alkaen 45e. Tilauksen yhteyssä käyttämällä koodia PSK5 saa tilauksesta pienen alennuksen.

Kysynnän perusteella, ryhmä tulee täyttymään hyvin nopeasti, joten varmasti paikkasi nopeasti!

Peruustusehto: Jos harrastaja päättää perua osallistumisensa ryhmään, seura palauttaa maksetusta summasta 50%. Harrastajan on peruutettava osallistumisensa viimeistään toisen harjoituksen jälkeen, jos haluaa, että 50% maksetusta harrastajamaksusta palautetaan. Toiset harjoitukset ovat 19.8.2024. Jos seura päättää ettei ryhmä toteudu niin koko maksettu summa palautetaan. Ilmoittautumisia on jo kuitenkin niin paljon, että ryhmä toteutuu varmasti!

Kauden 24-25 maksu on perheen ensimmäiseltä harrastajalta 185e ja seuraavilta 165e. Kausi alkaa elokuussa -24 ja päättyy toukokuussa -25.

Lisätietoja Sensei Lampinen 5.dan puh. 040-7624871

TERVETULOA HARRASTAMAAN HYVÄÄN SEURAAN!!