ILMOITTAUDU KAUSI 24-25

22.2.2024

KAUDELLE 24-25 ILMOITTAUTUMINEN ON ALKANUT:

Maaninka         Harjoitukset: Juniorit, nuoret ja aikuiset, otteluryhmä

Pielavesi          Harjoitukset: Juniorit, nuoret ja aikuiset

Vehmersalmi    Harjoitukset: Juniorit, nuoret ja aikuiset

Siilinjärvi         Harjoitukset, Juniorit

Pielaveden ja Maaningan sekä Siilinjärven ryhmissä ilmoittautuminen kannattaa tehdä hyvissä ajoin, sillä ryhmät ovat hyvin suosittuja ja ryhmien koko on rajoitettu 25 osallistujaan.

Ilmoittautuminen tapahtuu maksamalla  harrastajaksu seuran tilille FI3953420120060716, saaja Pohjois-Savon karate ry

Viestikenttään, harrastajan nimi/nimet ja paikkakunta

Harrastajamaksu on perheen ensimmäiseltä harrastajalta 185e ja seuraavilta 165e. Kaudella 24-25, joka alkaa elokuussa -24 ja päättyy toukokuussa -25.

Peruutusehto:

Jos harrastaja itse päättää peruuttaa osallistumisen, niin seura palauttaa 50% maksetusta summasta harrastajaa kohden. Peruuttaminen on tehtävä viimeistään heti ryhmän toisen harjoituskerran jälkeen.

Jos seura peruuttaa ryhmän niin koko maksettu summa hyvitetään jokaisen maksaneen harrastajan kohdalta.

Junioreiden ryhmät ovat 7-12- vuotiaille (vuosi sinne tai tänne ei haittaa)

Nuorten ja aikuisten ryhmät ovat yli 13-vuotiaille.

Maaningan torstai illan otteluryhmään osallistumisesta, päättää ryhmäsi ohjaaja.

Lisätietoja Sensei Perttu Lampinen 5.dan puh. 0407624871